Mám divný klienty!

Taky byste si přály mít klienty, kteří vědí, co chtějí, jsou aktivní, zodpovědní a rychlí v rozhodování?
Chápu, kdo by to nechtěl, ale každý člověk je jedinečný a do konzultace s finančním poradcem nebo makléřem jde s jinou výbavou, předsudky a zkušenostmi.

Přístup, jaký potřebuje jeden klient ale nevyhovuje druhému a třetí to nějak zvládne.
Na poradci pak je, aby velmi individuálně přistupoval ke každému svému klientovi.
A tady máme my, ženy, jednu velkou výhodu a tím jsou naše zesílené schopnosti, které se mění v průběhu měsíce.

Pro ilustraci jeden příběh:
Mám druhou schůzku s klientem. Přinesl mi podklady a já se potřebuji dozvědět další podrobnosti. Poprvé mi toho moc neřekl.

Jsem v dynamické fázi (dny po menstruaci) a vím o sobě, že jsem dost aktivní. Často mě druzí fyzicky ani mentálně nestíhají. Taky o sobě vím, že jsem netrpělivá, protože chci toho stihnout hodně.
Můj klient je naopak pomalý, rozvážný, potřebuje vše vysvětlit a ujišťovat se.
Když znám svůj ženský cyklus a vím, jak funguji a jaké mám schopnosti a dovednosti v dané fázi, snažila bych si schůzku s tímto klientem naplánovat na jinou fázi, ideálně na ovulační než na dynamickou, protože bych ho asi roztrhla na čtyři malé „klietíky“.

V lepším případě bych myšlenkami byla úplně jinde a jeho bych plně nevnímala. Klient je ale vnímavý člověk a vycítí, že nejsem zcela přítomna, že mě irituje jeho zpomalenost a nerozhodnost, že nejsem trpělivá, empatická, naslouchající a vnímavá, že nejdu s jeho příběhem, nejsem naladěna na jeho frekvenci. S velkou pravděpodobností, když ho nic netlačí, se pro žádný návrh nerozhodne nebo si bude chtít domluvit dalších x schůzek.

Ženy, máme obrovské možnosti a schopnosti, které, když je přijmeme, tak nám velmi pomáhají.
A prozradím vám ještě jeden bonus: přijmutím své cykličnosti zvedám své sebevědomí.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.